Pacijenti Opće bolnice "Prim. dr. Abdulah Nakaš" Sarajevo, svakodnevno nam šalju svoje utiske i zapažanja o liječenju u ovoj zdravstvenoj ustanovi.
Jedno od njih, koje je naslovljeno na direktora Opće bolnice, prenosimo u nastavku.
Poštovani direktore, profesore Gavrankapetanoviću,
Po uputnici doktorice iz porodične medicine u ponedeljak, 09. 10. 2023. godine, javio sam se na Odjeljenje interne medicine, Odsjek za kardiologiju sa reumatologijom na bolničko ispitivanje. Iskreno, dolaskom na ulaznu kapiju moje mišljenje o zdravstvu je počelo da se mijenja. Uposlenici službe zaštite su me tako profesionalno i prijatno uputili i objesnili gdje treba da se javim. Pomislio sam, da sam slučajno naišao na profesionalca na kapiji.
Prijem na kabinetu je još jedno veliko iznenađenje, nevjerovatna ljubaznost i profesionalnost sestre na Kabinetu interne medicine jasno pokazuje da sam došao u profesionalnu zdrastvenu ustanovu. Ta ljubaznost se nastavlja od strane uposlenica na prijemnom šalteru i garderobi. U liftu do 8. sprata sam razmišljao pa imao sam sreću da komuniciram s profesinalcima na tim radnim mjestima. Posebno ističem rad, red, stručnost, higijenu i odnos svih uposlenika na Odsjeku za kardiologiju sa reumatologijom. Zašto ?
Potvrdu da sam na mjestu gdje je apsolutni profesionalizam potvrđuje sestra Amina Avdović, koja svojim profesionalnim odnosom i toplinom razbija sve moje predpostavke o neuređenosti zdrastvenog sistema. Shvatio sam da se nalazim u uređenom sistemu. Isti dan u sobu dolazi šefica Odsjeka, prim. dr. sci. med. Izeta Kurbašić, spec. interne medicine/subspec. kardiologije, koja svojim odnosom i pristupom prema meni i drugim pacijentima u sobi br. 818., potvrđuje da je stručnost i profesinalizam tu prisutan. Žao mi je što ne znam imena svih uposlenika Odsjeka pa ću samo navesti slijedeće Isanović Amela, glavna sestra, Elma Proho , sestra i Lamija Salan, sestra. Međutim, svi doktori i sestre na Odsjeku su zaslužni da je nadzor i praćenje pacijenta, podjela obroka, kvalitet obroka i higijene na vrlo visokom organizacijonom i stručnom nivou. Ovo sve pokazuje da je u pitanju sistem koji je izuzetno uređen i primjeran običnom čovjeku i da Opća bolnica nije mjesto za prvilegovane što ohrabruje i potvrđuje da ste podigli organizaciju i kvalitet usluga na vrlo visok nivo. Zaključak je kratak: EVROPSKA, A NAŠA OPĆA BOLNICA !Direktore, Vama i vašim uposlenicima upućujem iskrenu zahvalnost na pažnji i kvalitetu usluge uz želje da nastavite i u ostvarenju misije.P.S. Ovo mišljenje dijele i pacijenti Miljković Husein i Sadija Tutundžić koji su bili u sobi 818.
S poštovanjem i puno zahvalnosti
Neziran Đogo