Dr.med. Seniha Čelik, subspecijalista iz J.U. Zavod za javno zdravstvo KS je održala predavanje za osoblje Opće bolnice „Prim.dr. Abdulah Nakaš“o temi: „Komunikacija u medicini, komunikacija zdravstveni radnik- pacijent“. U modernoj medicini komunikacija ima ogromnu važnost u radu svih zdravstvenih radnika. Uspješno vladanje komunikacijskim vještinama smatra se obavezom dobrog medicinskog radnika, bilo da se radi o komunikaciji s pacijentom, ili interakciji s kolegama i članovima tima ili sa poslovnim partnerima i medijima.
Efikasna interdisciplinarna saradnja, timski rad i kvalitet komunikacijske vještine pokazali su se kao važan faktor u konačnom ishodu liječenja kao i zadovoljstvu bolesnika i njegove porodice.
Komunikacija u medicini uključuje veliki broj interakcija svih učesnika u zdravstvenom sistemu:
- komunikacija bolesnika i ljekara
- komunikacija bolesnika i ostalih članova medicinskog tima (med.sestre, psiholozi, socijalni radnici, fizioterapeuti, med.tehničari različitih profila i dr.
- komunikacija sa članovima porodice bolesnika
- komunikacija između članova medicinskog tima i interdisciplinarna komunikacija timova
- komunikacija između zdravstvenih profesionalaca unutar profesionalnih udruženja
- komunikacija ljekara sa predstavnicima vlasti
- komunikacija sa organizacijama civilnoga društva udruženja bolesnika
- komunikacijama sa osiguravajućim društvima, finansijerima
- komunikacija sa farmaceutskim kućama
- komunikacija s medijima i dr.
Dobra komunikacija zdravstvenog radnika i pacijenta je važna vještina u medicinskoj praksi na putu do uspješne dijagnoze i liječenja te uspostavljanja odnosa s bolesnikom.